Jaunumi
ENTER GAUJA Somijā un Nīderlandē.

Ar dalību reizē divos ievērojamos Eiropas tūrisma gadatirgos, Gaujas Nacionālajā parkā (turpmāk tekstā – Gaujas NP) esošās pašvaldības uzsāk 2015. gada tūrisma izstāžu sezonu, ar zīmolu „Enter Gauja” popularizējot vienotu tūrisma piedāvājumu Gaujas NP.

Pirmā izstāde, kuras laikā apmeklētāji tiks aicināti uz Gaujas NP, ir izstāde „Vakantiebeurs 2015”, kas no 13. līdz 18. janvārim norisinās Utrehtā, Nīderlandē. Tā ir viena no lielākajām tūrisma izstādēm Eiropā, kuras mērķa tirgus ir tieši gala patērētājs. Pagājušajā gadā izstādi apmeklēja vairāk nekā 117 tūkstoši apmeklētāju. Ceļotāji no Nīderlandes ir aktīvā tūrisma piekritēji, kas labprāt brīvdienas pavada dabā, tādēļ Gaujas NP popularizēšana šīs valsts iedzīvotājiem ir pārdomāts un mērķtiecīgs solis, lai veicinātu tūrisma eksportu, palielinot nīderlandiešu īpatsvaru no kopējā apmeklētāju skaita.

Savukārt no 15. līdz 18.janvārim Helsinkos, Somijā risinās Ziemeļeiropas lielākais tūrisma gadatirgus „Matka 2015”. Pagājušajā gadā izstādi apmeklēja vairāk nekā 70 tūkstoši apmeklētāju, to skaitā - ievērojams skaits tūrisma profesionāļu no Skandināvijas un Krievijas.

Jau iepriekš ziņots, ka Gaujas NP teritorijā esošās pašvaldības – Siguldas, Cēsu, Valmieras, Līgatnes, Amatas, Pārgaujas, Kocēnu un Inčukalna – kopš 2012. gada īsteno stratēģiju Gaujas NP kā vienota tūrisma galamērķa veicināšanai. 2015. gadā kopīgi tiek plānota dalība 11 starptautiskās tūrisma izstādēs Somijā, Nīderlandē, Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Vācijā un Polijā. Šajos mērķa tirgos Gaujas NP tūrisma piedāvājums tiks popularizēts ar zīmolu “Enter Gauja”, kas radīts Gaujas NP tūrisma klastera ietvaros un tika prezentēts 2013. gadā.

Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta sadarbībā ar LIAA un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.

 

 

2015-01-31