AKTUALITĀTES
„ENTER GAUJA” POPULARIZĒ IGAUNIJĀ

 No 15.-17. februārim Tallinā norisināsies startptautiskā tūrisma izstāde „Tourest 2013”, kuras ietvaros Gaujas nacionālā parka (turpmāk tekstā – GNP) tūrisma piedāvājumu apmeklētājiem ar jauno tūrisma zīmolu „ Enter Gauja” popularizēs GNP teritorijā esošo 9 pašvaldību TIC speciālisti.

„Tourest 2013” apmeklētājiem tiks piedāvāta jaunā „Enter Gauja” tūrisma karte igauņu valodā, kā arī plaša informācija par tūrisma piedāvājumu gan lielākajās GNP pilsētās – Siguldā, Cēsīs, Valmierā un Līgatnē, gan labākajām iespējām dabas un brīvdienu baudīšani visa parka teritorijā. Tāpat, sadarbojoties ar GNP tūrisma klastera biedru „Valmiermuižas alu”, izstādes apmeklētāji tiks cienāti ar divu veidu alus šķirnēm.

Igaunijas tūristi veido ievērojamu skaitu no GNP tūristu kopējā skaita, tāpēc šogad plānotas vēl vairākas aktivitātes, lai nodrošinātu stabilu Igaunijas apmeklētāju skaitu GNP, kā arī panāktu to ilgāku uzturēšanos visā GNP teritorijā.

Jau iepriekš ziņots, ka 9 GNP teritorijā esošās paššvaldības šogad vienojušās vērienīgai GNP tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņai, kuras ietvaros plānota dalība 15 tūrisma izstādēs, tūrisma karšu izdošana desmit valodās, kā arī citas kopīgas mārketinga aktivitātes.

Jau iepriekš ziņots, ka 2012. gada 7. februārī vienojoties Siguldas, Cēsu, Valmieras, Līgatnes, Pārgaujas un Amatas pašvaldībām un Dabas aizsardzības pārvaldei, parakstīta vienošanās par sadarbību tūrisma veicināšanai Gaujas NP teritorijā. Šogad šim pašvaldību lokam pievienojušās Krimuldas, Kocēnu un Priekuļu pašvaldības, stiprinot vienoto pozīciju kopējai stratēģijai kāpināt eksporta apjomu. Gaujas NP vēsturiski ir viens no Latvijas atpazīstamākajiem un piedāvājuma ziņā bagātākajiem tūrisma galamērķiem, tomēr lai piesaistītu lielāku ārzemju tūristu īpatsvaru visa gada garumā un īpaši Gaujas NP 40.jubilejas gadā, pašvaldības kopā ar tūrisma uzņēmējiem vienojušās par kopīgu stratēģiju konkurētspējas palielināšanai.

2013-02-18